Webinarium „Bezpieczny senior – jak nie dać się oszukać w Internecie”
Data: 21 stycznia 2025 roku
Organizator: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
Webinarium jest organizowane w ramach projektu edukacyjnego Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku – CEDUR we współpracy z Minister do spraw Polityki Senioralnej oraz Komendą Główną Policji Webinarium „Bezpieczny senior – jak nie dać się oszukać w Internecie”.
Dla kogo
Webinarium jest skierowane do seniorów oraz ich opiekunów, aby zwiększyć świadomość i uwrażliwić tę grupę społeczną jako szczególnie narażoną na działania cyberprzestępców.
Cel
Celem webinarium jest zwiększenie poziomu świadomości seniorów oraz ich opiekunów odnośnie do zagrożeń pojawiających się w cyberprzestrzeni.
Harmonogram
- Logowanie uczestników – od 16:45.
- Rozpoczęcie webinarium – o 17:00.
- Zakończenie webinarium – o 18:45.
Zgłoszenia
- Przyjmowanie zgłoszeń – wyłącznie za pośrednictwem elektronicznego formularza zgłoszeniowego dostępnego pod adresem www.knf.gov.pl na podstronie „Edukacja finansowa/Seminaria CEDUR”.
- Potwierdzenia możliwości uczestnictwa zostaną przesłane – do 20 stycznia 2025 roku.
- Formularz zgłoszeniowy będzie dostępny do dnia, w którym odbędzie się webinarium. W przypadku zgłoszeń, które wpłyną w dniu webinarium, potwierdzenia możliwości uczestnictwa oraz zaproszenia na spotkanie (wraz z linkiem) będą przesyłane na bieżąco.
- W webinarium można uczestniczyć zarówno samodzielnie, jak i grupowo (zgłoszeń mogą dokonywać pracownicy domów seniora, klubów seniora, centrów aktywności seniora, domów pomocy społecznej, bibliotek itp.). W przypadku zgłoszeń grupowych wypełniając formularz należy wskazać przybliżoną liczbę uczestników webinarium.
Więcej informacji w załącznikach.